36


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام.

از دفتر پست میذارم.

احتمالا اقا مدیره کلی سر این قضیه پشتم غیبت میکنه ولی من به خودم حق میدم این همه کار میکنم ت بیکاریم 10 دقیقه از اینترنت استفاده کنم.

دیشب بدخواب شدم و با وجود خوردن قرص خواب تا 3 بیدار بودم صبح خیلی سخت بیدار شدم.

باید خیلی زود بگم تا دنبال یکی دیگه باشن.

چون با این شرایط کاری اصلا به مغازم نمی رسم و این یعنی شکست.

از بابا پول قرض کردم و فلش سفارش دادم و قراره نهایتا تا فردا برسه دستم.

امروز وواسه خاله هم یه گوشی خریدم و خیلی خودمو کنترل کردم که گوشی خودمو عوض نکنم من نمیدونم این چه عادتیه که دارم بعضی از تفکراتم مثل پسراست.

خلاصه 12 رفتم و 4ونیم اومدم.بیاد خودشو میکشه.ولی واقعا نگران مغازمم.

اون واجب تره من اینجا شبانه روزم کار کنم فقط خودمو نابود میکنم و هیچ پیشرفتی ندارم.حقوقمم که خیلی پایینه.احتمالا امروز میگم شایدم صبر کنم بعد گرفتن حقوقم بگم.

فعلا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 25 آبان 1392برچسب:,ساعت 17:20 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com