9


میخواهم رها شوم

زندگی من

ببینین توروخدا تو این همه شرایط بد اقتصادیم که پول نداشتم برم دندونی که عصب کشی شده بود رو درست کنم،یه دندون دیگم از همون سمت که 3 سال پیش پرش کرده بودم امشب هم شکست و هم سربش خراب شد.

الان خرجم شد 2 برابر.دردشم 2 برابر.میترسم چون این دندونی که قراره درست شه سرباشو میخوان خالی کنن و من میترسم.

خدا کنه هر چی هست کار هر دوتاشون فردا تموم شه.حوصله دندون پزشکی رو ندارم اصلا.

بعد دندون باید یه فکری به حال موهام بکنم.بدجوری به خاطر این مدت که عصبی بودم ریزش کرده.خدایا خودت کمک کن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:,ساعت 23:42 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com