16


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام.

دیشب داشتم با عشقم اس بازی میکردم که یهووویی شارژش تموم شد.

کارتمونم خالی بود نتونستیم خطش رو شارژ کنیم.

10ونیم صبح بیدار شدم گوشیمو دیدم دیدم نوچ خبری نیست.زنگ زدم یکم حرف زدیم.واسش شارژ فرستادم اس بدیم.

با اجبار مامان رفتم پای صبحانه.

دیشب تا نصفه شب ذهنم درگیره مغازشت.با توجه به افت قیمت طلا حسابی ضرر میکنم اگه بفروشم.

امروز که داشتم به عشقم اس میدادم یهو زد به سرم که برم دنبال وامی چیزی.

من باید موفق بشم و به همه اونایی که بهم گفتن نمیتونی ثابت کنم که بخوام میتونم.

خوشبختم که عشقم هست و تکیه گاه محکممه.خدا خودش میدونه چقدر دوسش دارم.همه چیزمه.

بیشتر وقتم داره الکی هدر میشه .باید واسه وقتم برنامه ریزی کنم که هم به مطالعه ام برسم هم به فیسبوکم و هم به اینجا.ایجا باید خیلی مهم باشه چون میخوام این روزام برام ثبت شه.

 

من دیگه باید برم حاضر شم که برم سر کار

فعلا



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت15:18---1 مهر 1392



هرچیزی و که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون :




بسم الله الرحمن الرحیم




لاحول وقوة الا بالله العلی العظیم









آمین









این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه









پاک کنی یا نفرستی ..... ممکنه آرزوت برآورده نشه









الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه...<


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:,ساعت 14:53 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com