17


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام

چند خبر مهم:

1-از اسم وبلاگم خوشم نیومد و دارم عوضش میکنم.یه اسم با انرژی

2- ازتون راهنمایی میخوام که امار بازدید سایتم رو بالا ببرم.

3-تو این هفته مغازه رو تحویل میگیرم و اگر خدا بخواد کارم رو با سرمایه صفر شروع میکنم.

4- مهمترین کار رو که ذهنم درگیرش بود رو انجام دادم و به اقا مدیره اطلاع دادم.

...

اخر هفته نامزدی پسر دایی مامانه از اونجایی که روابط ما خیلی خوبه الان ذهنم درگیره لباس و جشنه.خخخخخخخخخخخخخخ

محراب جونم دوست خوبمم کنارمه و حمایتم میکنه.خییییییییلی برام عزیزه و دوستش دارم.به جرات میتونم بگم عاشقش شدم.

در ضمن باید فکر یه تزیین مناسب لباسامم باشم.

دیشب اقا مدیره حقوقم رو داد امروز واسه الما برادر زاده عزیزم دوتا لباس خوشگل خریدم.

فعلاااااااااااااااااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:,ساعت 17:0 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com