سلام


میخواهم رها شوم

زندگی من

میخوام از امروز همیشه اینجا بنویسم

روزگاره سختی رو دارم..

دلم خیلی شکستهمردد

یکم از خودم میگم:

21 سالمه، فرزند دوم یه خونواده ی5 نفره ام.یه داداش دارم 3 سال ازم بزرگتره و یه داداش دارم که 4 سال ازم کوچیکتره.

همیشه تنها بودم. تو17 سالگی به اجبار با دوست داداش یزرگه ازدواج کردم.خیلی درد کشیدم و سختی دیدم.پیر شدن و خورد شدنمو تو اوج جوونیم دیدم.ایکاش وقت میشد میگفتم.از 19 سالگی نامزدیم تموم شد و چون عقد بودیم هنوزم دیگیر طلاقم.روزای سختی دارم و دنیام پر از تنهاییه.

همه دنیام شده نت: فیسبوکو

الانم زدم تو خط وبلاگخنده

حداقلش حرفام تو دلم نمی مونه و میشه برام یه دفتر خاطرات..آرام

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت1:05---30 مرداد 1392

"و ان یکاد" می خوانم
تا وانمود کنم
هنوز در راهی.. / که هنوز می آیی..
و تا رسیدنت
مدام، سر به آینه خواهم زد..
...

.
می دانی
من هنوز از چشم اتفاق / نیافتدم..
وقتی حادثه ها هنوز هم هیچگاه / خبر نمی دهند..

سلام دوست عزیز واقعا از سر گذشتی که نوشته بودید متاثر شدم
هر چند قضاوت در مورد زندگی دیگران سخته و به قول معروف باید راهشون رو دید با کفش هاشون راه رفت تا حالشون رو فهمید ولی از همین مختصری که نوشته بودید میشد فهمید که دوران سختی رو پشت سر گذاشتید.
ازدواج در سنین نوجوانی اونهم بالاجبار تبعات بدی رو بهمراه خواهد داشت .خوب بود تن به چنین ازدواجی نمیدادید ولی الان موقعی نیست که اشتباه رو با اشتباه جبران کنید.قطعا اگه راهی داره برای بهبود شرایط تلاش کنید مسلما مدیریت فردی شما و طرف مقابلتون رو می طلبه.البته قصد جسارت ندارم که بخوام نصیحت کنم یا براتون نسخه بپیچم ولی به واسطه وظیفه انسانی که احساس میکنم نظرم رو براتون نوشتم .با توجه به وضعیت فعلی جامعه ما طلاق پیامدهای منفی رو براتون به دنبال داره و این پیامدها برای شما سنگین تر خواهد بود .اینکه نوشته بودید میخواید دلتنگی هاتون رو اینجا بنویسید با تمام وجود احساس کردم چون خودم هم بی کسی هام رو سرازیر این دنیای مجازی میکنم .ولی واقعیت امر اینه که درسته با این کار کمی تسکین پیدا می کنید وبا نظراتی که چه از روی همدردی وچه از روی روال طبیعی وبلاگ نویسی باشه از سنگینی های دلتون کاسته میشه ولی به مرور از دنیای واقعی هم تنها تر خواهید شد.

کاش کسی بود که با او همانگونه حرف میزدم که با خودم میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:32 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com