20


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام

بازم از شرکت پست میذارم.آقا مدیره خخخخخخخخخخخخ جات خالی

خب مشروح اخبار:

1- 10 مهر رفتم خونه.ظاهرا وکیلمون یه راهی معرفی کرده ولی بیشتر به نظر میرسه میخواد مو از سرش وا کنه.پولش رو گرفته حالا داره کاری میکنه من از حق و حقوقم بگدرم بعد دوسال دوندگی من اینو نمیخوام.

2-قول داد تا 2سال تموم بشه با گذشت همه حق و حقوقم.واسه من که فکر میکردم اصلا راه نداره باز یکم امیدوار کنده بود.

3- صبح  با مامی رفتیم آرایشگاه ولی این سری راضی نبودم.ولی چون وقت نبود مجبور بودم.

4- حسابی ترگل ورگل کردم  رفتیم جشن نامزدی پسر دایی مامان .جشنشو از بعداز ظهر تا شب بود.

5- اولین بار بود که کم رقصیدم.2 جا ضد حال خوردم که حس گفتنش نیست.

6- عروس خانم 15 یا 16 سالش بود.خیلی واسش زود بود ولی امیدوارم خوشبخت شه.اخر عروسی خاله کوچیکم رفته بود کنارش نشست و سریع در دوستی و رو وا کرد.من زیاد وشم نمیاد در برخورد اول پسر خاله شم. کلا مردم گریز بودم الانم بدتر شدم.

7-جمعه بابا  و مامان رفتن خونه یه دوست بابا که وکیله نامه رو خوند یه راه خوب پیشنهاد داد که به مغز متفکر وکلای من نرسیده بود.اینجوری از حق  حقوقمم مجبور نستم بگذرم.

قرار شد با وکیلی که اون معرفی کرده یه صحبتی بکنیم.خیلی ذهنم مشغول شده.

8- رفتیم وکیل پیشنهادی رو امروز دیدیم اصلا به نظرم عالی نیومد نمیتونست حرف بزنه و من مطمئنم کم میاورد.

9- امروز متوجه شدیم عموی ناتنی نامزد سابقم حسابی خجالتم داده و کلی پرونده هارو دستکاری کرده.من که ازش نمیگذرم.دو تا از پروده هامو که رای ترک انفاق و طلاق بود تو بهترین نقطش از دست دادم سر کلاهبرداری این عمو و بی مسئولیتی وکیلم.

10-اتفاقی با یه خانم وکیل اشنا شدم که در ظاهر خیلی زبل و زرنگه ولی نرخش بااست. میخوام خودم دست به کار شم.فردا قراره این خانم بیاد و پرونده ترک انفاق رو که بسته شده بخونه و ببینه میتونه یه کاری کنه مه باز شه یا نه.اگه کار زیادی نداشته باشه یه مبلغی میگیره و کارش رو انجام میده و من میتونم پرونده طلاقمو بدم بهش.ولی اگه این پرونده درست بشو نباشه باید این پرونده رو بهش بسپارم چون تنها راه طلاق یک طرفمه.بقیه پرونده ها رو خودم پیگیری کنم.

میخوام برم دنبال دردسر و رای تجدید نظر رو که با دروغ استشهاد گرفت، بشکونم حتی اگه چیزی به مبلغ مهریه ام اضافه نشه به اینکه این تو دردسر بیوفته و دروغش ثابت شه برام کافیه.اگه اون ترک انفاق درست نشه همین یه پرونده رو میدم به وکیل و بیه رو با مشاوره پیش میبرم.

11-برام خیلی خیلی دعا کنید.خیلی محتاج دعام.

خانوادم تقریبا قاطی کردن.

اینجارو خیلی دوست دارم.



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت17:09---14 مهر 1392
سلام اگه میشه تبادل لینک کنیم من لینک کردم از وبلاگت خوشم اومد

morteza
ساعت15:01---14 مهر 1392
سلام خوبی از وبت خوشم اومد اگه میشه یه سر ی هم بهمن بزن و ردپاتو بزار تا بعد بای
راستی تبادل لینک یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 13 مهر 1392برچسب:,ساعت 17:0 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com