22


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام.

بازم از شرکت پست میذارم.آقا مدیره هوووووووووووووووووو هو هو خخخخخخخخخخخخخخخخ.

مشروح اخبار:

1- صبح تا 10 خوابیدم.مامان گفت بریم دندون پزشکی من گفتم نوچ حسش نیست.

2- یهویی یه قرار اتفاقی با یه وکیل از دوستای شوهر عمه جانگذاشتیم و من دویدم رفتم.

3- بهم فاز مثبت داد الان امیدوار ترم

4- بهم گفت برو سکه هات رو بگیر.منم به مامی زنگیدم و دویدم و گرفتم.

5- با مامان رفتیم طلا فروشی 2 تاش رو فروختم.حلقمم فروختم.واسه بچه برادرم یه جفت گوشواره خریدم واسه کادوی تولدش بقیشم نقدی گرفتم.مامی هم گوشوارش رو که گم شد عوض شد.

6-تصمیم دارم نگین انگشتر نشونم رو تعویض کنم.علتش رو بعدامیگم.

7- یک میلیون پول پیش وکیل بعلاوه ی قسطای عقب موندم رو به بابا دادم.از ابان به بعد ماهی 160 فقط قسط دارم.

8-با محراب آشتی کردم چون دلم طاقت نیاورد.

9- کلی برنامه واسه این یه ذره پولم دارم.دوست دارم رم گواهی نامه بگیرم.

اقا مدیره بالا سرمه.فعلا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:,ساعت 18:8 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com