37


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام.

امیدوارم این تنبلی تو من از بین بره و بتونم هر روز خاطراتم رو بنویسم.

مشروح اخبار:

اوضاع مغازه بدک نیست.ولی باید بیشتر روش کار کنم تا درآمدم بالا بره.

2 روزه بدجور گلو درد دارم و صدام اصلا در نمیاد.

دارم به تغییر دکور مغازه فکر میکنم. دوست دارم شلوغ پلوغش کنم.

جمعه یه سیستم مشکل نرم افزاری داشت درستش کردم و قراره امروز بیان ببرن

ولی سیستم دوستم که یه مشکل عجیب داشت درست نشد و موند رو دستم حتی دوست جون  و بچه ها و استادم متوجه نشدن.اگه امروز پارسا اومد دید که هیچ در غیر اینصورت میبرمش پیش مهندس خودمون تا درستش کنه ولی قبلش از دوستم اجازه میگیرم.

امروز رو مرخصی گرفتم بعد از ظهر یه سره میرم مغازه.

به شاگردمم زنگیدم زود بیاد کارش رو راه بندازم 50 ساعتش زود تموم شه.

قراره با نامزد دوستمم یه همکاری داشته باشم.خداکنه درامد زا باشه برام.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 2 آذر 1392برچسب:,ساعت 12:4 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com