39


میخواهم رها شوم

زندگی من

سلام.

یه بار اومدم کلی نوشتم و نوشتم و نوششششششششششششششششتم ولی همش پرید

خب مشروح اخبار این مدت:

احتمالا پرونده طلاقم یه تکونی میخواد بخوره من که هنوز منتظرم.

نمیدونم که گفتم یا نه نامزد سابقم رفته بود کربلا

دوستمم که زنگید و گفت خیلی حالش بده و میخواد یه مدت گوشیشو خاموش کنه تا خودش رو پیدا کنه.فقط خدا میدونه چقدر دوسش دارم و دلم باهاشه حتی یه دقیقم از فکرش بیرون نمیام.

دیشب الی دوستم اومد خونمون صبح رفت

دیروز اقا مدیره خیلی شیک بهم طعنه زد و من فقط معصومانه نگاهش کردم باورم نمیشد چنین حرفی بشنوم ازش.حتما این کاراش جبران میشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 10 دی 1392برچسب:,ساعت 19:15 توسط رها| |


Power By: LoxBlog.Com